','

' ); } ?>

Administratieve dienstverlening

De administratie vormt de basis voor vrijwel alle financiële rapportages en de daarop volgende beslissingen die jij neemt. Het is daarom van groot belang dat jouw administratie correct, up-to-date en conform de geldende wet- en regelgeving wordt verwerkt.

AVE Administratie- en Belastingadviseurs kan jou ondersteunen bij de keuze, inrichting en optimalisatie van jouw administratieve software en de daarbij behorende bedrijfsprocessen.

Financiële administratie geheel of gedeeltelijk uitbesteden

Uiteraard bieden wij jou de mogelijkheid om jouw financiële administratie geheel of gedeeltelijk aan ons uit te besteden. Op die manier ben je ervan verzekerd dat jouw administratie correct wordt verwerkt en dat de diverse rapportages, zoals de aangifte BTW en de jaarrekening, op een efficiënte wijze opgesteld kunnen worden. Op basis van de verwerkte administratie verzorgen wij zeer efficiënt tussentijdse managementrapportages indien gewenst.

Administratie aanleveren op papier of digitaal

Bij ons is onze klant nog steeds koning, dus jij bepaalt zelf hoe je de administratie bij ons aanlevert. Op papier in een ordner? Prima, wij herinneren jou tijdig aan het inleveren van je administratie, waarbij de koffie altijd klaar staat. Alles digitaal? Geen probleem. Per mail, app, Dropbox, We Transfer, je zegt het maar. Als voorloper van het scannen en herkennen van facturen zijn wij volledig geautomatiseerd en klaar voor de toekomst.

Online boekhouden

Heb je liever dat de werkzaamheden op jouw eigen locatie worden uitgevoerd? Ook geen enkel probleem. Onze administratieve medewerkers beschikken over veel kennis en ervaring op het gebied van administraties, processen en software. Hierdoor kunnen wij jou op administratief gebied volledig ontzorgen. Ook online-boekhouden behoort uiteraard tot de mogelijkheden, waarbij wij graag samen afstemmen welke software het beste bij jouw organisatie past.

Overzicht van de administratieve diensten

  • Inrichten en opzetten van administraties
  • Verzorgen van of beoordelen van financiële administraties
  • Tussentijdse rapportages, per maand, kwartaal of half jaar
  • Samenstellen van aangiften omzetbelasting
  • Administratieve ondersteuning